ونوشه

J'accuse

ونوشه

J'accuse

Idole

  

On m'a dit que j'ai trois idoles: le Christ, Marx et Freud. Ce ne sont que des formules. En fait, ma seule idole est la réalité. Si j'ai choisi d'être cinéaste, en même temps qu'un écrivain, c'est que plutôt que d'exprimer cette réalité par les symboles que sont les mots, j'ai préféré le moyen d'expression qu'est le cinéma, exprimer la réalité par la réalité.

Pier Paolo Pasolini   

می گویند که من سه بت دارم : مسیح، مارکس و فروید. این حرفها مشتی شعارند. حقیقت آن است که تنها بت من واقعیت است . در کنار نویسندگی برگزید ه ام سینماگرباشم، تا به جای بیان این واقعیت به واسطه ی نشانه هایی که بدانها کلمات گویند آن را به طریق دیگری بیان کنم، که بدان سینما گویند، بیان واقعیت بوسیله ی واقعیت. 

پیرپاﺌولو پاسولینی

نظرات 4 + ارسال نظر
قاسم سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://autiste.blogfa.com/

همیشه پازولینی

قاسم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 12:39 ق.ظ http://autiste.blogfa.com/

L'opera dell'artista è di dare espressione individuale e bellezza formale a un complesso di sentimenti e pensieri comuni che egli condivide col suo pub-blico, pensieri e opinioni che per la sua generazione hanno validità di verità universali'Grierson


the work of the artist is to give individual expression and formal beauty to a complex of common feelings and thoughts that he shares with his public, thoughts and opinions that for his generation have the validity of universal truths

saeed سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

pasolini is my love.

Akram سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

Hi Dear Zohre and Mahdi,
I just visited yourweblog,hope you be success.
(J"ACCUSE) is an impressive title that made me think about EMIL ZOLA and his paper.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد